Продавець Інтернет-магазин Dekordlatorta розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1924 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет-магазин Dekordlatorta
+380 (96) 850-32-48

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (97) 7754647 або напишіть на email: dekordlatorta@gmail.com та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер+380 (97) 7754647 або написати на email: dekordlatorta@gmail.com та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був Неналежної якості. Якщо товар Належної якості, всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутись за номером +380 (97) 7754647 Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner